Branding
Van vakantiewoning naar voelbare online beleving
Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.
Jaar :
2025
Branche :
Vakantiewoning
Bedrijf :
Fries Vakantiehuis
Looptijd project :
3 maanden


Introductie
Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.



De uitdaging
Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:
vertrouwen uitstraalt
de sfeer en omgeving écht laat zien
tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces
Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.



Onze oplossing
We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.
Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.
Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.
Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).
Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.
Het resultaat
Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.
More Projects
Branding
Van vakantiewoning naar voelbare online beleving
Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.
Jaar :
2025
Branche :
Vakantiewoning
Bedrijf :
Fries Vakantiehuis
Looptijd project :
3 maanden


Introductie
Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.



De uitdaging
Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:
vertrouwen uitstraalt
de sfeer en omgeving écht laat zien
tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces
Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.



Onze oplossing
We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.
Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.
Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.
Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).
Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.
Het resultaat
Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.
More Projects
Branding
Van vakantiewoning naar voelbare online beleving
Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.
Jaar :
2025
Branche :
Vakantiewoning
Bedrijf :
Fries Vakantiehuis
Looptijd project :
3 maanden


Introductie
Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.



De uitdaging
Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:
vertrouwen uitstraalt
de sfeer en omgeving écht laat zien
tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces
Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.



Onze oplossing
We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.
Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.
Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.
Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).
Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.
Het resultaat
Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.





