Branding

Van vakantiewoning naar voelbare online beleving

Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.

Jaar :

2025

Branche :

Vakantiewoning

Bedrijf :

Fries Vakantiehuis

Looptijd project :

3 maanden

Introductie

Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.

De uitdaging

Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:

  • vertrouwen uitstraalt

  • de sfeer en omgeving écht laat zien

  • tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces

Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.

Onze oplossing

We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.

  • Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.

  • Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.

  • Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).

  • Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.

Het resultaat

Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.

More Projects

Branding

Van vakantiewoning naar voelbare online beleving

Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.

Jaar :

2025

Branche :

Vakantiewoning

Bedrijf :

Fries Vakantiehuis

Looptijd project :

3 maanden

Introductie

Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.

De uitdaging

Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:

  • vertrouwen uitstraalt

  • de sfeer en omgeving écht laat zien

  • tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces

Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.

Onze oplossing

We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.

  • Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.

  • Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.

  • Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).

  • Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.

Het resultaat

Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.

More Projects

Branding

Van vakantiewoning naar voelbare online beleving

Voor Fries Vakantiehuis ontwikkelden we een rustige, beeldgedreven website waar warme fotografie en sfeervideo’s direct laten voelen hoe het Friese buitenleven is.

Jaar :

2025

Branche :

Vakantiewoning

Bedrijf :

Fries Vakantiehuis

Looptijd project :

3 maanden

Introductie

Fries Vakantiehuis is een knus, vrijstaand vakantiehuis midden in het Friese buitenleven. De eigenaren wilden hun plek openstellen voor gasten en zochten een online visitekaartje dat direct laat voelen hoe het is om hier te verblijven: rustig, warm en persoonlijk.

De uitdaging

Foto’s op een boekingsplatform deden het huis geen recht. De eigenaren zochten een eigen website die:

  • vertrouwen uitstraalt

  • de sfeer en omgeving écht laat zien

  • tegelijk eenvoudig blijft in gebruik, zonder boekingssysteem of complex aanvraagproces

Kortom: een plek waar beleving voorop staat, niet techniek.

Onze oplossing

We ontwikkelden een rustige, beeld gedreven website waarin het Friese buitenleven de hoofdrol speelt.

  • Warme fotografie en korte sfeervideo’s brengen het huis, het licht en de omgeving tot leven.

  • Een minimalistische, rustige vormgeving zorgt dat bezoekers niet afgeleid raken, maar de sfeer kunnen ‘inademen’.

  • Heldere pagina’s met alleen de noodzakelijke informatie (huis, voorzieningen, omgeving, tarieven).

  • Een laagdrempelige contactoptie via e-mail voor reserveringen en vragen, passend bij de persoonlijke aanpak van de eigenaren.

Het resultaat

Het resultaat is een digitale ervaring die voelt als binnenstappen in het huis zelf. Bezoekers krijgen direct een gevoel bij de plek en kunnen zonder ruis besluiten of dit vakantiehuis bij hen past. Voor de eigenaren is het een vertrouwd, eenvoudig te beheren visitekaartje dat precies laat zien wat Fries Vakantiehuis zo bijzonder maakt – en gasten uitnodigt om het zelf te komen ervaren.

More Projects